niedziela, 6 grudnia 2015

W bombce zaklęte

Jak co roku o tej porze zaczynam już czuć zbliżające się Boże Narodzenie, w związku z czym w mojej głowie rodzi się całe mnóstwo pomysłów na nowe ozdoby świąteczne. Wszędzie w pracowni walają się bombki, stroiki oraz wszelkie inne świąteczne cudeńka. W tym roku szczególnie upodobałam sobie bombki ze zdjęciem. Myślę, że stanowią one piękny prezent i zarazem wyjątkową ozdobę naszej choinki. Uśmiech obdarowanego na widok jego samego spoglądającego zza zdobionego szkiełka na pewno będzie pięknym wspomnieniem. Poniżej kilka zdjęć ozdób które ostatnio powstały w zaciszu mojej pracowni. Znaleźlibyście miejsce dla takich ozdób na swoim drzewku? :)












2 komentarze:

  1. Piękne ;) super sprawa z tymi bombkami z plexi. Też sama mam zadanie zrobienia takich ze zdjęciem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te bombki i jestem przekonana, że były wspaniałym podarunkiem :)
    serdecznie pozdrawiam i życzę dobrego i twórczego roku :)

    OdpowiedzUsuń